dinsdag 18 februari 2014

Boekbespreking van Gitte en PW's

Gitte deed vandaag haar boekbespreking. Het was een hele leuke boekbespreking. Ze las heel expressief.
De titel was : "Ik kan nog steeds niet vliegen". Ik (Emma) wil het boek zelf ook wel eens lezen.

We hebben ons Frans toneeltje geoefend (l'animal parfait). Ik denk dat het heel mooi gaat zijn als het helemaal af is. Eigenlijk vind ik het leuker om in het Frans te acteren dan in het Nederlands. Ik moet heel veel tekst uit mijn hoofd kennen. (Emma)

Iedereen heeft goed aan zijn PW gewerkt. Sommigen ook aan de platen. We hebben terwijl ook nog Turkse muziek opgezet. (Minne doet haar PW over Turkije).

We keken ook naar de toneeltjes van die van het 5de , die waren ook in het Frans.

Het was een hele leuke dag !

Emma




Geen opmerkingen:

Een reactie posten