dinsdag 24 juni 2014

afscheid zesdes Daan en Maarten

Het Schommelbootje was heel leuk. Jammer dat ik Aline heb gemist. Aline leek me ook heel leuk. Vooral omdat Juul me ook leuk leek. Ik ben direct begonnen bij Gerda. Toen ik begon bij Gerda was alles nog nieuw, maar ik maakte al gauw nieuwe vrienden. In de klas van Gerda waren er heel veel leuke dingen om te doen. Toen ik met Gerda klaar was, mocht ik naar Ilse. Maar net toen ik bij Ilse was, was Ilse zwanger van een kindje. Dus kwam er een vervanger. Die vervanger heette Mirja. Ik kon het niet direct zo goed vinden met haar. Maar het is me uiteindelijk toch gelukt. In het eerste en tweede leerjaar leerde ik ook lezen en schrijven. Als ik dat goed kon, mocht ik naar Anja. Daar was het direct al een pak moeilijker. Het rekenen werd moeilijker, maar taal ook hoor. Maar ik kon er doorheen. En dan kwam de derde graad. Miranda was daar de leerkracht. In de eerste en tweede graad ging je 3 dagen en 2 nachten op klasse, maar in de derde graad gingen we 5 dagen en 4 nachten weg. In het vijfde leerjaar begonnen we met Frans leren. Dat vond ik wel leuk. KORT samengevat: Mijn jaren op 't Schommelbootje waren echt SUPER !!!

Maarten








Hallo ik ben Daan.
Ik vond het in 't Schommelbootje super.
Alle juffen waren super.
Ik ging door alle klassen, van de jongste tot de oudste.
Bij Aline vonden we een nieuwe woord uit: rippetip.
Want we hadden een project over lieveheersbeestjes.
Einde Daan.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten