woensdag 19 maart 2014

tuin en PW's

We hebben dinsdag in de tuin gewerkt. We hebben compost gemengd onder de grond en we hebben gesnoeid. We hebben ook nieuw tuinmateriaal, daar gaat alles wat makkelijker mee. (dank zij de koning Boudewijnstichting en dankzij onze tuinmama Wendy)






3 kinderen hebben deze week hun PW al voorgesteld (ik, Lars, Rune en Ylaya)
Ik stelde mijn PW over kalligrafie voor . Ik vond het een leuke ervaring om mijn PW voor te stellen. Het was interessant, we leerden ook over de geschiedenis van het schrift.




Rune vertelde ons over de Romeinen. Hij had veel kleren mee én aan. Hij had ook een schild gemaakt en een zwaard.



Ylaya haar PW over dromen was interessant. We leerden over dierendromen, zwart/wit dromen, waarom we dromen, dromenweetjes, ... Ze had een dromenvanger bij. Daar ging ze mee over iedereen. Als ze stopte mocht je een wolkje kiezen dat er aan hing. Dan vertelde ze over die tekst. Ze had ook wierook mee die lekker rook.


Arthur en Lars

Geen opmerkingen:

Een reactie posten