vrijdag 21 juni 2013

afscheid zesdes HERMIEN en LOES

De klas van Aline :
In de klas van Aline
kan je wel zien
moesten we flink leren zijn
dat was niet altijd even fijn

De klas van Gerda :
Gerda was een toffe lerares
we leerden er tellen tot 6
we moesten voorbereiden op het 1ste leerjaar
dat was soms zwaar

De klas van Ilse :
Naar Ilse was een grote stap
Ook al ging het soms niet even rap
Bij Ilse moesten we leren schrijven
soms wouden we zelfs na school blijven

De klas van Anja :
Naar Anja gaan was leuk
Soms lagen we van het lachen in een deuk
Bij Anja moesten we nog meer leren
Dus moesten we 's morgens vroeg uit de veren

De klas van Miranda :
We werkten veel aan PW's
maar ook aan ZO's en BB's
Bij Miranda zitten was heel fijn
't Is jammer dat we binnenkort weg zullen zijn

Ik zal me niet vergissen
Want ik zal 't Schommelbootje missen

HERMIEN

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wereld 1

Ik begon in 't Schommelbootje level 1
Maar in deze wereld zijn er wel een paar regels
Je hebt 2 jaar  om het level te halen en je moet het level alleen halen.
Het eerste level begon bij Aline
In dit level was het de bedoeling om te leren praten.
In dit level mag je wel samen helpen.
Het was redelijk moeilijk maar uiteindelijk is het toch gelukt.

Ik mocht naar level 2
In level 2 ging je naar Gerda
Daar moest je leren je naam schrijven
Dit was niet zo moeilijk dus ik haalde het makkelijk.

Het 3de level is bij Ilse.
Daar moest je leren lezen.
Dit was wel leuk, maar soms moeilijk

Voor het 4de level moesten we naar Anja
Om dit level te halen, moest je kunnen rekenen
1+3, 2+4, 600+773, enz
Dit level vond ik het leukste level.

En dan het laatste level in wereld 1
Hiervoor gingen we naar Miranda
Jammer genoeg moesten we hier Frans leren
Moeilijk maar wel tof

Nu is het gedaan in deze wereld
Tijd om naar een tweede te gaan.

Einde . LOES

Geen opmerkingen:

Een reactie posten