woensdag 19 juni 2013

Afscheid zesdes Lien deel 2 en Ismaël

Uh, uh , uhm
Ik vind het spijtig dat ik van dit bootje af zal gaan

Maar het laddertje is kapot
Ik maak een nieuw
En hup, ik ben weg.
Daaaaaaaaaaag

Groetjes
Ismaël Warnants

PS: mijn leukste herinneringen van dit bootje zijn :
-boerderijklassen bij Anja
-mijn project elektriciteit bij Anja
-5 daagse vorig jaar en dit jaar
-mijn PW over trekvogels vorig jaar
-Jetman



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lien (deel 2)

ALINE
Bij Aline was ik een fletsdoos, een knuffelkonijn
Maar dat zou snel over zijn

GERDA
Bij Gerda was ik een zotte doos, een wilde trien
Dat is gewoon Lien

ILSE
Bij Ilse was ik een rekendoos, een rekenkampioen
Een echte kapoen

ANJA
Bij Anja was ik een lezeres, een boek?
Laat maar zien, ik haalde bijna niveau tien

MIRANDA
Bij Miranda ben ik van alles een beetje
Maar nu gaat alles beter,
ik ben een echte betweter

XXX
Lien

Voor de beste school geschreven ,
met veel liefde gegeven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten