donderdag 23 mei 2013

Dag 1 van onze 5-daagse door Lien


5-Daagse

Dag1:
Op dag 1 ben ik (Lien) gevallen, dat deed pijn aan:
 mijn hoofd, mijn rug, mijn elleboog en mijn middelvinger.
Het was tijdens het fietsen, we waren bijna aan de zee.
Het kwam door mijzelf, en een beetje door Hermien.
 Ik lette op Ylaya, die reed voor Hermien.
Als Ylaya remde moest ik ook al remmen, toen remde Hermien opeens heel hard,
 ik zag het te laat. Mijn voorwiel schoot langs haar door,
ik gleed onderuit door de goot, toen lag ik opeens midden op de straat.daarna hield ik mijn helm de hele tijd op…

Op dag 1 heeft iedereen een pauze gehad bij de zee.
Iedereen had goed doorgefietst, tegen de wind in,




 om eindelijk dan toch bij de zee te komen.

Op dag 1 zijn Jef G, Jef Cl, Toon I, Maarten en Jonathan
 (Loes en ik (Lien) bijna, toen wij erin wilden begonnen de activiteiten)
In de zee geweest,zij waren wel op tijd voor de activiteiten begonnen.
Ze renden naar de zee om uiteindelijk om te vallen, maar ongeveer 2m voor de zeelijn begonnen ze traag te wandelen
(volgens mij waren ze bang om het te koud te hebben.)
Ze deden het om af te koelen,… DAFUQ??!!??

op dag 1 heeft iedereen meegedaan aan de activiteiten op het strand. Die waren: door de teletijdmachine naar de toekomst gaan, in spiegelland spiegelbeeldspelletjes doen, robot-dans, en bewijs zoeken dat onze natuur beter verzorgd moet worden.
Die activiteiten werden georganiseerd door Ismaël en Lien, Miranda, Hermien en door Jef G.

Op dag 1 heeft iedereen gefietst,
 van Koksijde naar Leisele, na de activiteiten.
Omdat iedereen wou eten en slapen.

Op dag 1 heeft iedereen zijn schoenen bij het raam gezet…
 En hebben alle meisjes, rond bedtijd even “ruzie” gehad,
 omdat Emma naast Ylaya wilde liggen en dan moest die weer daar,
en die weer daar, en die weer ginder,
en toen besloten we om door te schuiven.


SLAAPWEL!!

Lien
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten